CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 24 januari 2010

Starting up a new aquarium / Startar upp ett nytt akvarium

Well, I'm currently starting up a new aquarium. An 180 liters tank. All the water and some of the plants are in it now, so now I'm waiting for the tank to become non-murky. It's going quiet fast accually, but since it's after 9 in the evening I'm to tired to continue with the rest of the plants and the fish. They have to wait until tomorrow until I'm back from my first job interview.

Yes, you heard right. I'm going to my first job interview! Woho! I just hope they want me there. I've written my resume and my personal letter, now I just have to print it out. Gotta do that before I get to bed though.

I'll post the pictures of the 180liters tank tomorrow when everythings done.

I'm nervous 'cause of the job interview. Wish me luck!

___________________________________________


Tja, jag håller på att starta upp ett nytt akvarium. Ett 180liters kar. Allt vatten och en del växter är i det nu, så nu väntar jag på att tanken ska sluta vara grumlig. Det går rätt fort faktiskt, men eftersom klockan är 9 på kvällen så är jag för trött för att fortsätta med resten av växterna och fisken. Dom får lov att vänta till imorgon när jag kommit hem från min första jobbintervju.


Ja, du hörde rätt. Jag ska på min första jobbintervju! Woho! Jag hoppas bara att dom vill ha mej där. Jag har skrivit mitt CV och personliga brev, nu ska jag bara skriva ut dom. Måste göra det innan jag går och lägger mej dock.


Kommer posta bilderna på 180liters karet imorgon när allt är klart.


Jag är nervös på grund av jobbintervjun. Önska mej lycka till!

0 kommentarer: